Wednesday, February 17, 2016

Bloggtystnaden

Jag ogillar när människor ska bevisa sin makt bara för att de kan, när resultatet verkligen inte gör någon som helst reell skillnad. Med det sagt så har jag i övrigt haft en bra dag. Produktiv på jobbet och sen löpträning på kvällen, backintervaller som jag startade gps-signalen för men sen glömde sätta igång... Nåja, det gick ju bra även om jag inte vet exakt hur långt det blev. 7-8 nånstans. Och tydligen så har jag "klättrat" motsvarande 40 våningar totalt under dagen.

Kvällen efter träningen har jag ägnat åt att slösurfa, kolla på skor, anmäla mig till bröllop, fundera över framtiden samt kolla lite mer på skorna. Bestämde mig för att skorna i sig kunde ha fått kosta 600, men att det inte är värt en femhundring till för att skicka dem från USA till Sverige. Men visst är de snygga.

Kom på alldeles för sent att klockan var alldeles för mycket och  nu är den ännu mer, så tack och godnatt!


No comments: