Tuesday, February 09, 2016

smaka av med honung på hushållspapper

Är det någon gång man kan unna sig att äta vad man vill utan att ha dåligt samvete så är det ju efter ett hårt träningspass, och till den kategorin räknar jag 70 minuter intervallpass. Dagen till ära skulle man ju kunna tänka sig att det kanske var en semla jag ville äta, men den åt jag i helgen och är faktiskt inte alls särskilt sugen på en till. Däremot rostbiff och halloumi... Jag vet, knepig kombo, vilket gör att jag nu sitter o tuggar i mig rostbiffen medan halloumin steker, så äter jag den med lite pasta o pesto om en stund.

En annan kombination som låter sådär är ju den här fänkålskicken, som ska smakas av med honung på hushållspapper och serveras med raggsockor och päronsalsa? Ica levererar...



Våren levererar också < 3


Nu har jag hunnit äta både rostbiff o halloumi, dags att hoppa in i duschen o sen dra på ett par kompressionstights för att motverka morgondagens träningsvärk. Ha en fin fortsättning på veckan allihop!

2 comments:

mamsen said...

När du kommer hit lovar jag att du kan få så mycket backträning du vill ;)

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Tack, det var roligt att var hos er.
Hoppas du såg kyckling receptet jag
la i köket, enkelt o lätt att göra,
klarar sig själv o gott.

Farmor Mita, kram till barnen.