Friday, January 04, 2013

Fredag

Hade nån ebjudit mig ett par löpartights för 3-4 år sen så hade jag sagt tack men nej tack. Idag är de, tillsammans med mina klänningar, favoritplaggen i garderoben. (Ja, kanske inte tillsammans som i ha på sig samtidigt då...) Köpte ett par nya idag så nu finns det 7 par, varav ett par är alldeles för stora och två kan jag ha tack vare att man kan dra åt snörningen i midjan, annars vore de också för stora. (Delikat problem förvisso...) Hur som helst satt de väldigt skönt och jag längtar efter att få testa dem nästa vecka! Om de håller måttet även in motion så ska jag tala om vart jag har köpt dem :-)

En av mina favorit-appar är Wrapp, där man kan skicka gratis presentkort till folk. Idag hade jag två stycken i "plånboken", så det blev ett linne på MQ och en pajform från EM. Totalt fick jag lägga 53:- själv. Kändes mycket bra i den mammalediga plånboken! Å andra sidan blev det så mkt dyrare när jag tappade garagenycklarna och det första låset jag köpte var för stort... Det här med "öppet köp om obruten förpackning" ogillas! Om nån behöver ett rejält hänglås med säkerhetsklass 3 och 5 nycklar så har jag ett till salu, kompispris ;-) Nu har vi iaf nytt lås på garageboxen.

Fredag kväll och irritationen på topp. Hej helgen, tur att jag är själv med barnen tills måndag morgon o_O

No comments: