Wednesday, October 10, 2012

GAH!

Det finns få saker jag har så svårt för som bittra, missunsamma, avundsjuka människor. Passar det inte att läsa om vad jag gör med mitt liv så är det fritt fram att sluta hänga här, men det är inte okej att babbla en massa skitsnack! Jag har jobbat ihop mina pengar o nu gör jag vad jag vill med dem. Punkt.

Just i morse var jag för övrigt väldigt tacksam att jag köpte min varma, regntäta löparjacka igår! Med 0.9 grader på termometern o frost på granntaket (säkert vårt också men det såg jag inte) så kändes det skönt att dra på sig lite extra. Gubbis o jag knåpade ihop strax under 4.7 km på morgonkvisten, men det var  G A L E T  tungt idag! Jag kände mig spyfärdig efter knappt halva sträckan...

Imorrn blir det lunch med bästaste mammatjejerna. Ska försöka mig på att hitta ett par nya jeans också, jag har vuxit ur mina favoritisar på fel håll, s.a.s.

Men först filmdate i soffan med bästaste maken. Hunger games står på programmet.

No comments: