Tuesday, March 31, 2009

En sen måndag efter jobbet

VART är Ah's blogg? Och VEM har amält mig till DIFhockey's nyhetsbrev? Livet är fullt av mysterier!

Har jobbat första dagen idag. Det förflöt rätt friktionsfritt, iaf för mig. Inte lika mycket för A, men både han och E levde när jag kom hem nu ikväll. Fast jag tror att "nyhetens behag" kommer lägga sig rätt snart och då kommer jag gå där och sakna E istället. Oh well, nästa vår är det min tur att va ledig... Och det är ju trots allt bara 11 veckor kvar till semester...

Och just nu: blöjbyte och sovdags.

1 comment:

littlestaar said...

jag har, tro't eller ej, stängt ner min blogg alldeles själv!
Ser fram emot att träffa dig och skruttan, härligt att vi äntligen lyckades bestämma ett datum!
Hoppas du får en fortsatt bra vecka, boza! /Ah