Thursday, March 05, 2009

Multitasking, part II

Jag konstaterar stolt att jag tagit begreppet multitasking till nya nivåer idag! Eftersom matlådorna jag gjorde innan förlossningen är slut (efter fem veckor, så man kan inte klaga. Lagade mat två gånger första månaden!) så har vi börjat på en ny laddning. Igår blev det köttbullar och köttfärslimpa, idag vegetarisk kycklinglasagne. Halvvägs in i lasagne-tillverkandet vaknade E och var hungrig. Men jag ville ju inte att den halvfärdiga kycklingröran skulle bli förstörd, så det blev till att amma E på ena armen och öppna/hälla krossade tomater med den andra. Det gick, även utan silvertejp! Inte ens en elektrisk burköppnare har vi... (A var på jobbet, så han kunde inte hjälpa till heller...)

Eftersom jag och datorn befinner oss i köket just nu och kameran inte gör det, så får ni vänta nån dag till på dom senaste veckornas bilder... Over and out!

2 comments:

Anonymous said...

mäe..ge oss bilder=)

Anonymous said...

Heja, heja. Tjejer kan göra två saker samtidigt......minst:)
mams