Saturday, February 28, 2009

En kväll på Gran Canaria

Haha, ja Märtas 20-årsfest blev ju nåt utöver det vanliga, minst sagt! Emelies villa hade förvandlats till en playa med både handdukar, parasoll och en liten beach bar, för en kväll. Dress code för aftonen var "svenska charterturister", ett tema som gjort med inspiration från A's garderob! Bara att släppa honom lös på kläderna själv utan att lägga mig i, så var han fixad och klar. Parasolldrinkar och solstolar och folk i massor, så värmen var också rent tropisk till slut! Emelie och M-T agerade reseledare, inklusive det obligatoriska aerobicspasset vid poolen... E gjorde succé som alltid, trots magknip. Herr och fru K slogs nästan om henne, medan herrskapet S ansåg att dom bor tillräckligt nära för att träffa henne när som helst och därför inte la sig i striden.

Noob som jag är hade jag lyckats glömma kameran hemma, men om ni har tur finns det nån annan som lägger ut sina bilder på FB så jag kan få plocka hem ett par stycken och lägga ut lite senare...

Jossan, tack för erbjudandet, men jag tror hellre jag ringer till mamma ;) Du har ditt bröllop att tänka på! Och med FK's tempo vet jag aldrig när jag får rätt pengar... Pinsamt att det är våra kollegor som jobbar där! Betyder det att jag också är fullständigt inkompetent!?

1 comment:

Anonymous said...

ok ok...=)...tyvärr verkar det som att det är så illa... näe det är du inte, det är därför du valt att inte jobba där, du vet bättre ;)hoppas det ordnar sig snart..=).. kram