Sunday, January 01, 2006

Nytt ar

d e en inte alldeles jattebra ide att "varma upp" infor nyarsafton genom att ga o lagga sig halv 4 natten innan. Man e inte sa pigg o inte pa sa parythumor da. Men jag stod iaf ut over 12-slaget! Ja, egentligen stod jag ju ut annu langre, men d va for att jag inte hade nat val. Tog taget halv 2 fran stan, sen va jag ju tvungen att halla mig vaken sa jag kunde kora hem fran station oxa... Sen e d ju sa dar me sleep overs, tre tjejer i ett hus, att man inte gar o lagger sig for att man kommer hem. Sa klockan blev halv sex i morse innan jag antligen somnade, helt utmattad.

vaknade av att E ringde fran nedervaningen upp till mig, hon orkade inte komma upp, sa vi bestamde att vi skulle motas halvvags (i koket) pa en stund. Jag hann aldrig komma sa langt, helt plotsligt kom E och J in o la sig i min sang. Sen lag vi kvar dar ett tag tills vi kande frukostbehovet komma smygande. Akte hem t R och kakade lunch me henne o B, och nu har jag vart hemma ca en och en halvtimme pa hela helgen. Och om fem minuter ska jag ivag igen.

Ingen rast o ingen ro. Ibland e d skont me dom dar extra helgdagarna som infaller imorron...

No comments: