Tuesday, January 24, 2006

Mailet fran S

Apropa tidigare namnda mail fran S, sa skrev hon aven att (jag citerar):

"Man vill ha en man som är MAN nog att våga älska, att våga prata om känslorna och är trofast..."

Jag kunde inte ha sagt d battre sjalv! D e sa klockrent, d e aterigen som att nan satter dit orden at mig nar jag inte kommer pa dom sjalv! Att VAGA alska, att inte springa nar d blir jobbigt, att vaga vara arlig...

Var hittar man en san? D e ju sant, D finns ju, men da har vi ju den lilla delikata petitessen att jag inte e kar i honom, sa d sket sig ju d oxa. Fast all cred till honom, for att han vagar vara!

att vaga alska... vaga vara trofast... vaga vara man... D e sa ratt, kara S! Var far du all vishet ifran??

2 comments:

Anonymous said...

"Den som söker ska finna...", "Vishetens begynnelse är Herrens fruktan..." "man lär av sina misstag..." listan kan göras lång på var visheten kommer ifrån. Vi får lita på att hjärtat kommer bli helt. Kram! /S

Jess said...

Oj... jag visste inte att du laste har, lilla van... :) Men ja, du har sa ratt (igen). Vi far helt enkelt lita pa d...