Thursday, January 26, 2006

Skit-iPod!!

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D e inte sant!!! jag far PANIK i hela kroppen! Sluta driva me mig, sag att d e en mardrom!

Sa har: Satt i bilen pa vag till Starbucks nar iPoden (som jag hade kopplat till kassettspelaren, om nu nan trodde nat annat!) helt plotsligt fick for sig att sluta spela min musik. Den va fortfarande pa, men vagrade spela o vagrade lyda kommandon. Sa hem, kolla apple's hemsida, fa reda pa va jag kunde gora. Tyvarr fanns d bara ett alternativ: Aterstalla. Vilket inkluderade att ALLA, jag repeterar, ALLA spar forsvann!!! Borta!!! Och jag som kopte den for att jag skulle slippa ta me mig skivorna hit, nu ligger ju dom sa klart i Sverige!!! JAG FAR PANIK!!! ska jag va kvar har i ett halvar till utan musik!? Va ska jag ta mig till!? Ahnna, du maste ta me iaf en bunt at mig nar du kommer!!! (Om du kommer...)

Jag kan inte andas... MIN MUSIK!!!!!! D finns inte ord for hur jag kanner just nu...

No comments: