Thursday, January 19, 2006

Fodelsedagar

sen e d ju d dar me folk som kommer precis nar man ska ga. Da kan man ju liks inte saga "Nej, jag maste ga nu", nar man typ aldrig pratar me dom. (Fast just den har gangen hade vi ju faks redan pratat tva ggr den har veckan. pa riktigt dessutom). Men anda... D e liks lite oforskamt. "Nej, jag sitter har borta i USA:s rikaste county o har blivit for fin for att prata me mina vanner". Sa e d ju inte. Sa da maste man ju stanna kvar o saga hej anda, o nar man val har sagt hej maste man ju halla liv i konversationen en stund iaf, sa man inte verkar oforskamd...

Slutsats: Sluta komma online precis nar jag ska ga o sova!!

I ovrigt: Fler 30-timmarsfodelsedagar at folket! Kom pa vilken smart ide d va att borja fylla ar vid midnatt till den 18e svensk tid, o sen fortsatta till midnatt till den 19e, amerikansk tid! Hur bra som helst juh! :D Fast d va lite schizofrent att sitta o hora mamma saga "For exakt 24 ar sen va du 4 minuter gammal!" och samtidigt tanka "For exakt 24 ar sen va jag ju inte ens fodd!" Fast d va jag ju... For amerikansk tid e jag ju inte fodd 7.42... Aja... Men en langre fodelsedag har ju ingen dott av! Dessutom blir d ju kortare tid till nasta pa d viset, for da e d ju bara 364 dagar o 18 timmar kvar! Jattebra! :) Och 11 ar kvar tills d e legalt att fa aldersnoja... Men d ska jag nog klara mig utan! Hade jag tankt iaf... Fast a andra sidan hade jag ju aldrig planerat att fa nan 20-arskris heller... Jaja, d e glomt o forlatet, nu ska jag njuta av att va 24 istallet. Ung o vital, eller va d nu e man forvantas va i den har aldern... :)

Thank you, all my beloved friends who turned my birthday into one of the best ones ever! :) (Ken, did you get that? :) Wrote it just for you, so you could understand me for once...) Love the teddybear! :)

No comments: