Tuesday, January 24, 2006

Ett litet jubileum

Jaha, och varfor d nu da?! Nan har rensat ur i skogarderoben, tva av mina par blev forpassade till nan annanstans. Va va d for fel pa dom da!? Varfor fick dom andra tre sta kvar?! Jag har inte plats for dom har nere i mitt omkladningsrum! (Ja, min garderob e stor som ett rum). Jag har redan 9 par har nere, vart skulle dom dar fa plats?! Jaha, ja, jag far val leta fram ett horn da...

Sitter har i min ensamhet och "firar" ett litet jubileum. Inget jamnt eller sa. Bara att d har gatt langre tid den har gangen. Och att jag faks lever fortfarande o d e inte ens jobbigt. Fick ett mail fran S, "kommer du ihag den dar kvallen pa fiket pa Kungsgatan for tre ar sen?" Fick lite panik over att d va (over) tre ar sen! D va innan Du gjorde mitt liv till en cirkus. Medan jag fortfarande va lycklig o vi faks va vanner o inget annat. Tre ar?! Ja, tydligen.

Spenderat (f'lat, tillbringat) lite Quality Time hos E ikvall. Precis va jag behovde!! Har inte vart sa mkt sant pa sistone, "pa gott och ont", som E uttryckte d... Ja, d e faks sa. O d e darfor jag har vart som jag har vart dom senaste dagarna. Men d kunde jag inte saga. For d e ju inte rattvist heller. Men nu ser jag fram emot mandagarna igen... (Eller, d gor man val iofs inte, men lite grann iaf...)

Jag har ett valdigt bra liv egentligen, nu nar jag tanker efter...

No comments: