Thursday, February 16, 2017

Hjärnsläpp de luxe

Dagen började bra, med hyfsat ostressig lämning av två barn. Kom till jobbet 8.40 och insåg att jag bokat första klienten 8.45. Han kom dock inte, så stressen la sig. Dagen fortsatte med ytterligare klienter som inte dök upp, ett möte på beroendemottagningen i en viss kommun och till sist en klient som dök upp 17.40. Glömde påsen med matlådan när jag åkte hem (vilket väl iofs är bättre än att glömma den på morgonen) och när jag klev av bussen kom jag på att jag glömt cykeln på stationen också...

Kom hem till A & S som lämnat E på Arlanda för en egen liten utflykt till Mojje & Morfar. Hon var bra nervös igår kväll och imorse, ville nästan inte åka längre, men resan hade gått bra enligt rapport på kvällskvisten.

Håret fick veckans tvätt och nu njuter jag av en kopp te och Gåsmamman. Full fart mot helgen vänner!

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Och när ska jag få se mina barnbarn, det är ju faktiskt mina barnbarn oxå.

För övrigt ansvarar jag inte i vad människor gjort med mitt liv, som tycks vara förstört, men mitt andliga liv med Gud kommer ingen åt.

Ha en bra dag!