Thursday, January 19, 2017

Idag är jag närmare min 50-årsdag än min 20-årsdag

Frågar ni mig så är det en prestation att springa 5 km på band. Inte för att det är jobbigt (det blir vad man gör det till med hastighet och lutning) utan för att det är så fantastiskt trist. Lyckades ändå med det i förrgår och därefter lite benstyrka innan jag vacklade hemåt. Till helgen blir det Bodypump, kanske lite löpning om vädret tillåter och nästa vecka ska jag testa om det går att köra BP via YouTube i jobbgymmet...

Jobbet ja. Trivs så bra! Inte ens torsdagarna har känts jobbiga de här två veckorna, trots att jag dessutom jobbade sent idag. Lite omorganisationer på gång vad jag har hört så vi får väl se vad jag gör på jobbet om ett halvår... Men just nu tar jag en dag i taget.

Imorgon är det fredag och den avslutar vi med att gå ut o äta för att fira en viss 35-årsdag.

No comments: