Monday, January 09, 2017

2017, give me your best!

När man är mosig i huvudet efter en dag full med ny information och nya människor och SL därtill har lite förseningar på vägen så kan det hända att man tar fel tåg hem, hamnar i Märsta och behöver vända. I runda slängar tog hemresan två timmar istället för en.

Men vad gör väl det när jobbet i sig känns så himla roligt! Ångrar inte för en sekund att jag bytte, resvägen till trots. Ja, jag kommer vara borta mer och nej, jag kanske inte hinner träna lika mycket. Men det är det värt, när utvecklingsmöjligheterna breder ut sig.

Med det sagt så säger jag gonatt.

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Jag tänkte jag skulle lyckönska dig till ditt nya jobb och det gör jag, samt gratulera dig, du fyller ju snart är. Men tre inlägg likadana?

Svärmor Mita, glöm inte tacka din frälsare, för hans godhet!