Wednesday, May 11, 2016

Makalösa måndag

Jag hade en fantastisk måndag ihop med min galna dotter. Jag tog ledigt för att hinna lite kvalitetshäng med henne på skolans studiedag. Och vilken dag att vara ledig! Vi inledde med hotellfrukost i solskenet, sen fick hon önska vad vi skulle hitta på resten av dagen. När jag sa nej till Gröna Lund så blev det stranden istället. Galenpannan inledde badsäsongen och var inte helt nöjd när jag begränsade det första doppet efter ca 15 minuter. Vi lunchade (hur vi nu orkade det efter frullen) och lekte i ett par olika lekparker.









Avslutade dagen på gymmet och sen middag med resten av familjen. Hade en fantastisk dag med en fantastisk dotter och kände mig så lycklig och tacksam. Mycket tack vare vädret, men även att få leva i ett land där det ges möjlighet att ta ledigt för att vara med sitt barn en dag. 

3 comments:

mamssen said...

Underbart!

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Jag fattar inte alls vad ni håller på med ang. mitt liv, så du vet, vore kanske på tiden att tala om vad ni gör?

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Ni förstör ju min relation med mina barnbarn.