Sunday, November 08, 2015

Mot nya mål

Om 2015 var (är) året när jag tränar för att må bra, så ska 2016 bli året när jag tränar för att utvecklas. Har inte satt några specifika mål än, men jag tänker att jag ska bli starkare, snabbare, smalare, uthålligare. Vilket ju inte är så svårt med tanke på vart jag befinner mig idag. Och inte heller omöjligt, eftersom jag vet att jag sprungit både längre och snabbare (även i kombination) förut.

Har just bokat hotellrum för en tjejhelg i Sthlm. Jag o E < 3 Det blir Nötknäpparen och restaurang med lite annat sällskap, sen övernattning och lördagsmys för bara oss. Ser verkligen fram emot det! Jag gillar att hon börjar bli stor nog att uppskatta såna saker också.

Vaknade med huvudvärk för ett par timmar sen och har fortfarande inte tagit mig ordentligt ur sängen. (Har haft fullt upp med att blogga och boka hotell som ni hör). Nu skriker magen efter frukost. Önskar er alla en skön söndag!

No comments: