Thursday, November 12, 2015

Bron

Det krävs en del av en film eller serie för att jag ska sitta helt ensam utan telefonen samtidigt som jag kollar. I grund o botten handlar det mer om mig än om det jag kollar på. Men den här Bron - jag är helt såld! Har knarkat sju stycken timslånga avsnitt de senaste tre kvällarna, helt utan Facebook eller Candy crush. I love it!

Och I love vårt nya vardagsrum! För första ggn sen vi flyttade in i januari väljer jag att krypa ner i soffan med datorn istället för i sängen. Trivs så himla bra med nya tapeterna o fräsch soffa!

Efter emotionell urladdning sent igår sov jag dåligt o vaknade dessutom tidigt. Somnade således i soffan medan vab-barnet kollade på tv på förmiddagen och nu kan jag inte sova. Imorgon är det slut på vab och därtill Least favourite day of the week. Kanske blir lite lättare när det bara blir tvådagarsvecka? Cafékväll på skolan, det ser jag fram emot! Missade tyvärr middagen på förskolan igår, kunde inte gärna släpa dit en unge som spytt dagen innan.

Nu laddar vi för full fart mot helg. Vad har ni för planer, mer än att börja Netflixa Bron på min rekommendation? :-)

No comments: