Wednesday, December 28, 2011

träningsplaner 2012

Fick veta idag att jag jobbar halvdag på fredag - hurra! Ska avnjuta eftermiddagen på Friskis :-) Nästa vecka ska jag börja träna lite mer regelbundet igen, även om jag inte siktar på några resultat 2012. Har satt målet till 100 träningspass (inkl promenader) och 3000 minuter för året som kommer. 2011 stannade jag på 78% av de uppsatta målen, men så uteblev ju all träning i november och december... Längtar efter att komma igång igen även om det nog inte blir så mycket springa. Tänkte satsa mer på spinning o gym i den utsträckning kroppen tillåter. Längtar som sagt... :-)

1 comment:

Martina said...

Spännande! Måste genast in och kolla mina diagram också. Funbeat är fantastiskt ;-) Jag tycker du har jobbat på SJUKT BRA i år. Så otroligt envis och ihärdig! Tränar gärna tillsammans nån gång igen, promenad, spinning, styrketräning med bebis. Ja, va som ;-) Kram och gott nytt!