Wednesday, December 21, 2011

julklappar

Jag står i kö på posthörnan på Willys. Deras datasystem har hängt sig och efter att ha hunnit gå igenom både facebook, föräldraforum och ett antal bloggar så passar jag på att uppdatera min egen. Postar paket o hämtar paket o handlar lite smågrejer som behövs innan helgen. Fick en retroaktiv löneförhöjning idag för 15 månader (förhandlingarna är äntligen klara...) Får ut närmare två normallöner efter skatt, vilket passar mig alldeles utmärkt! Särskilt som alla julklappar är inköpta och betalda så vi kan hitta på nåt roligt för vår egen del med pengarna. Det sticker säkert i ögonen på nån, men till dem vill jag isf bara säga: GOD JUL!! (Och detsamma till alla er andra så klart!)

2 comments:

Anonymous said...

Du/Ni förtjänar verkligen lite extra i plånboken,har ju inte alltid varit så fett tidigare...!god jul & gott nytt år till hela familjen!!! Boza!

mamsen said...

Passa på att njuta medan tid är:)