Friday, December 23, 2011

An Englishman in New York

Så här ligger det till: De senaste två månaderna har jag befunnit mig i en egen liten bubbla och inte mått så bra. Därför har bloggarna blivit lidande. I princip all ledig tid har gått åt till att sova, jag har inte kunnat äta, inte orkat mer än det absolut nödvändigaste. Depression? Nej, en inneboende alien, aka. graviditet. Så den bästa julklappen kommer i sommar, 30/6 är E beräknad att bli storasyster! Bristen på bloggande har helt enkelt berott på att jag har gått och lagt mig runt 20-21 på kvällarna (förutom den dagen jag gick och la mig 16.30 och sov till 7.30 nästa dag...) och varit helt utmattad resten av dygnet. MEN! Inget ont, osv: Jag går på havandeskapsledigt (eller heter det graviditetsledigt nuförtiden?) den 1/3, då har förhoppningsvis den värsta tröttheten och illamåendet gett sig, så då kan jag både orka och hinna blogga desto mer!

Vi är naturligtvis jätteglada och E är redan stolt (om än något trumpen över att bebisen är i MIN mage och inte i hennes…) Om någon undrar vad hon vill ha i treårspresent så önskar hon sig en pedagogisk bok om hur bebisar blir till.

För sista gången: GOD JUL!

1 comment:

Saraklara said...

Å, vad roligt, stort grattis!!