Thursday, December 22, 2011

Car wash

Nån lustigkurre passade på att skriva f*ck you i smutsen på bakrutan när jag var in på affären häromdan. Jag lessnade på att se det i backspegeln varenda dag så jag åkte in till biltvätten på vägen hem idag. Tyvärr var bilen EXTREMT skitig så man ser fortfarande spår av texten när ljuset ligger fel...

Förutom det har det varit en bra dag på jobbet, med brunch, film, julklappsinslagning och långlunch på stan då jag passade på att vaxa benen och köpa en sista julklapp (till chefen den här gången). Just nu känner jag mig som en riktig hemmafru i full fart att steka julköttbullarna. Jag har alltid resonerat att mina barn minsann INTE ska behöva växa upp på färdigproducerade köttbullar. Sen blev det inte rikigt så i verkligheten och nu äter hon inte ens hemgjorda...

Så mycket för "inga fler inlägg före jul" som jag skrev i måndags... Håll till godo :-) Om jag inte får nån sorts megainspiration imorrn så blir det nog inte bättre än så här. God jul (igen...)

No comments: