Tuesday, January 18, 2011

Känsliga läsare - läs nån annans blogg idag.

Let's be honest: Födelsedagen hade kunnat vara bättre! Jag åkte på någon sorts magsjuka (eller matförgiftning?) igår o spydde en sväng på kvällen. Idag har jag visserligen inte spytt mer men inte direkt mått bra heller. Har legat i soffan och tillbringat eftermiddagen med mina vänner på Wisteria Lane, samt försökt hinna med alla grattishälsningar på Facebook. Det känns härligt att ha så många vänner att man knappt hinner säga tack till dem som har skrivit innan det trillar in fler små meddelanden :) (Å andra sidan vet jag inte hur många som egentligen är vänner, 99% skulle nog inte höra av sig om det vore krångligare än FB). Jag har levt på vitt bröd och Pepsi idag, det där med tårta känns inte riktigt som min grej just nu. Tänkte stanna hemma imorgon också, men hoppas på att kunna jobba på torsdag. Egentligen skulle jag behöva gå på ett möte imorgon, men de får klara sig utan mig, det finns alltid någon annan som kan leda. Däremot har jag inte riktigt tid att missa mötet på fredag, där är jag mer beroende av mötet än tvärtom. Håller alla tummar och tår för att jag är frisk tills dess (oavsett möte eller inte, det är ju aldrig trevligt att vara sjuk...)

Tack och gonatt.

No comments: