Wednesday, January 26, 2011

Jobba, äta, träna, sova...

Idag fick jag inte mycket gjort på jobbet. Sorry, Reinfeldt. Väggen mellan kontoret som jag delar med mina närmaste chefer och själva avdelningen ska få ett fönster och i morse när jag kom till jobbet (en flextimme sent) så stod två hantverkare och försökte ta sig igenom väggen. Det gick inte så där jättebra för dem, då väggen är en fd yttervägg. När jag gick hem strax efter 18 ikväll, så var de inte ens halvfärdiga med att komma igenom, så jag får försöka hitta nån annanstans att sitta imorrn... För imorrn har jag sjukt mycket att skriva.

Ja o sen var det det där med träningen också. Den går sådär bra just nu... Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag har inte varit nöjd med resultaten på ett par veckor. Men jag kommer väl igen... Jag brukar ju göra det, till slut.

No comments: