Saturday, November 14, 2009

No Jimmy Choo :(

Alla snygga Jimmy Choo-skor är slutsålda på HM.com trots att kollektionen släpptes idag. Jag skulle ha tänkt på det innan jag gick o la mig, men jag glömde... Jaja, vad är väl en bal på slottet, om de är slutsålda så betyder det att det finns fler därute med likadana, då kan jag lika gärna lägga pengarna på ett par Choo:s utan HM... Fast lite drygt är det ju, hade laddat för det här sen jag fick höra i somras att det skulle bli en Jimmy Choo-kollektion i år...

E vaknade med 38,6 graders feber imorse, nu är klockan halv ett och hon sover middag för andra gången sen hon vaknade för tre timmar sen. Inte lätt att va liten. Jag hoppas innerligt att det är tandfeber och inte nån svininfluensa! Har inte hunnit vaccinera henne än, hade tänkt göra det i veckan...

Sen hade jag inte så mycket mer på hjärtat just nu. Ska förbereda mig mentalt för att åka iväg och träna om tre timmar, inte taggad alls...

3 comments:

mamsen said...

Var det så jobbigt att vara hos mormor och morfar så hon fick feber av det?

littlestaar said...

Vaccinerar de så små barn i uppsala? Här är det från 3 år, vad jag har hört... kram!

Jess said...

Ah, de har ändrat riktlinjerna så nu är det från 6 månader!

Ma: Jag har en känsla av att det är tänderna...