Wednesday, August 19, 2009

Omorganisering



När man har blivit så här stor, så att man till o med orkar sitta upp helt själv i ganska långa stunder, då är det ju så klart dags att man får ett eget sovrum! Och då kan det bli så här fint och roligt hemma:

Fast jag undrar ju vem som njuter mest av "eget" sovrum, jag eller E... :)

Och ang. vissa ex kan jag inte säga annat än att det var lika bra att det tog slut. Det kan man väl iofs säga om dom flesta, eftersom det oftast finns en anledning att det tar slut. Men på sistone har det dykt upp ett flertal som jag inte kommer sakna. Ibland kan jag dock inte bestämma mig för om jag ska ha sista ordet, eller om jag ska låta det bero och äga personen i fråga på det sättet istället. Skiter-i är ju trots allt snäppet värre emellanåt, särskilt när det kommer till personer som inte kan låta bli att svara själva. Men det är ju frågan om det är en vinst för mig eller dom då, om dom vill ha sista ordet och får det eller om dom vill ha fortsatt diskussion och kunna kasta fler fula argument som inte ens håller. Men det är klart, diskutera med nån som inte lyssnar på vad man säger är ju inte så värt att lägga energi på... Tack och adjö!

PS: Om nån har förvaringsutrymme för ett ekskåp modell större tills vidare, så går det bra att maila mig eller möjligen slå en signal!

1 comment:

mamsen said...

vill inte ha tillbaka ekskåpet på några villkor. Tänk att lillstrumpa fått eget rum. Stora damen alltså.