Friday, August 14, 2009

Kräftor, partytrick och tjejhäng

Man kan inte säga att man inte tycker om nånting förrän man har provat. Det gäller såväl broccoli som höga höjder och andra kulturer. Men idag kan jag - med en aning stolthet i rösten - säga: Jag tycker INTE om surströmming! Och eftersom jag inte gillar kräftor heller så blev det en ganska mager lunch för min del... Jag har börjat med nån sorts GI-tanke i maten, men när man inte äter vare sig kräftor eller surströmming och det är det som serveras, ja då måste man äta potatis o bröd - för nåt måste man ju få i sig för att orka!

Dagens filmtips är Partytricket! Klicka på länken o sen playknappen på filmen. Glöm för all del inte att slå på högtalarna! :)

Dagens mer generella tips är att sova för det händer mycket i helgen. ML kommer imorrn o då ska vi på tjejkväll hos Tammi. Lovely! Alltså: Sängen.

1 comment:

mamsen, mormor said...

vilken livsglädje hos både far och dotter:)Man blir glad av att se OCH höra dom båda två