Friday, April 11, 2008

Bed of roses

Texten är måhända kanske inte den stabilaste, men jag kan inte hjälpa att jag får goose bumps av Bon Jovis "Bed of roses" och inte kan sluta spela den om och om igen... Egentligen tror jag d e hans röst minst lika mycket som låten i sig, för jag får ofta den känslan av Bon Jovis låtar.

Nåt som inte ger mig så mycket bumps är C-uppsatsen... Jag försöker igen i år, men d går inte så bra... Chefen vill gärna att jag får klart den och det vill ju jag oxå, men jag hatar analyser! Det har aldrig vart min grej och jag vet inte riktigt hur d ska gå till att få godkänt... Har en ny handledare i år, vet inte om det är bra eller dåligt... Försöker få till dom ändringar som min förra handledare ville ha innan jag skickar in till den nya, men en fredagkväll ensam hemma är det inte det enklaste att hitta motivationen... Tror jag ska ägna mig åt ett glas vin och en film istället... Over and out.

No comments: