Sunday, April 02, 2017

Kungliga brudklänningar

Jag förstår inte vart mina veckor tar vägen, men nu har det uppenbarligen försvunnit en till utan att jag hann blinka.

Helgen blev kulturell igen; besök på slottet med syster, svåger och barnen. Tittade på Kungliga brudklänningar och Livrustkammaren, innan vi lunchade på Söder och sen promenerade till ett tåg som inte gick hem pga elfel. Tog oss ca halvvägs med de tåg som fanns och sen hämtade A upp oss. Fick höra idag av en bekant som jobbar för SJ att tågen fortfarande inte gick som de borde, så vi får väl se om jag kommer till jobbet imorgon...

Syster och svåger följde med hem över natten och åkte hem på eftermiddagen idag. I övrigt har helgen bestått av barnkalas och shopping och inte en sekunds träning. Nu laddar jag för ny måndag.

No comments: