Wednesday, March 08, 2017

Onsdagmorgon i mars

Det var sådär att försöka lämna barnen med cykel i oplogad snö i morse! Slet o drog till förskolan, men det slutade med att E fick åka med mig hem o sen gå själv till skolan efter att vi lämnat S o jag fick ta bussen för att hinna med tåget. När jag väntade på bussen kom jag på att månadskortet gick ut igår, men tur i oturen behöver jag inte blippa mitt kombinerade kort i bussen hemma, utan bara visa upp det o han som körde idag kollade inte jättenoga på datumet :O Fyllde på när jag kom till stationen, innan jag genomblöt av svett kunde slå mig till ro på tåget. Ingen jättebra start på dagen, hoppas den fortsätter bättre.

1 comment:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Tyvärr, så kan jag inte hjälpa er, för ni vill ju inte ha någon hjälp.
Ledsamt, för mig o era barn.