Sunday, March 19, 2017

Från tanke till handling

Fick för mig att jag hade bloggat igår, men det var tydligen ett brev jag skrev. Älskar att det 2017 fortfarande kommer och går handskrivna brev i mitt liv!

Barnen är ute, snart lunchdags o sen träning. Hittat ett vinnande koncept för A's jobbhelger, när jag brukar ha svårt att få till träning i allmänhet o löpning i synnerhet; dumpar barnen i lekparken en bit bort o springer på gångvägarna runt. Ett varv är ca 1.9 km och det är ju inte superroligt att varva, men jag får iaf ihop det. Igår fick jag lov att springa tre varv för E, idag tyckte hon jag kunde springa fem. S drog till med tio... Själv siktar jag på sex. Tre igår kändes inte som nån utmaning, men bättre än motsvarande tid (31.54) på soffan.

Från tisdag ska det bli varmare och nästa helg upp mot 15 grader. Vågar man tro att våren är på väg?

No comments: