Friday, August 05, 2016

Vad jag gjort (och inte gjort) sen senast

Tränat har jag inte gjort. Inte en sekund faktiskt, fast jag hade två ombyten med mig till Danmark. Långa dagar i bilen o långa dagar på parken gav inte så mycket tid över. Nu är jag uppe i två veckor helt utan träning. Bra uppladdning för Halvmaran - not.

Vad jag däremot har gjort är att kompensera den uteblivna träningen med mat. Wienerbröd till frukost och snabbmat för resten av slantarna (det var definitivt inte gratis). Men vi har haft det bra på Legoland! Dag 1 hade vi fint väder, dag 2 regnade det hela dagen. Köpte nya gummistövlar innan vi åkte, eftersom de gamla var trasiga. Men de nya läckte också, så jag var ändå blöt... Blir reklamation imorgon. Trots regnet var alla förhållandevis nöjda. Vi gick ca 10 timmar om dagen, men barnen höll ihop. Den jobbiga biten var bilen och den månadslånga Europa-trippen jag planerade för 10 år sen o inte kommit iväg på än kommer dröja...

Bilder kom jag ihåg att ta den här ggn! Bjuder på en del.

No comments: