Monday, August 08, 2016

Att vila sig i form...

Jag hade ju som bekant inte tränat på ett tag, när jag gav mig ut för att springa med JoA igår. Hon i sin tur hade varit sjuk o inte heller tränat på ett tag (dock ett lite kortare tag än jag). Detta till trots pinnade vi på rätt bra o jag putsade mil-PB med ett par sekunder, 55.16. Men idag känner jag mig som en ledbruten gammal tant... Har sovit ungefär fyra timmar i natt, svårt att somna efter sen löpning o skulle upp o lämna bilen på service imorse. Mår därefter, med huvudvärk o svidande ögon. Men snart ska jag tydligen på BodyPump ändå, eftersom jag inte hade vett att avboka den. Får se hur det går, inte tränat ngn egentlig styrka på ca fyra veckor så med den uppladdningen och dagsformen som bonus så kan det gå hur som helst.

Varit på Arlanda o träffat en av mina äldsta vänner idag också. LL bokade in sommarresan till Sverige just den veckan vi var i Danmark, så det fick bli en snabbfika på flygplatsen innan hon åkte hem till London igen. Bättre än inget.

Nu: huvudvärkstablett, lite kaffe o iväg mot gymmet.

No comments: