Sunday, March 29, 2015

Shopping makes the world go round

Ni kanske minns de här skorna som jag köpte till mig och E förra året?


Eller så gör ni inte alls det, det spelar egentligen ingen roll. I år hittade jag de här till mig och S. Erbjöd E ett par också, men hon ville hellre ha ett par nya rosa.


Eftersom jag var ute själv och handlade så passade jag på att köpa den där väskan som E skällde ut mig för häromdagen också. Nu när ingen kunde hindra mig menar jag. Jag känner på mig att det kommer bli en toppensommar!


Det kan även vara så att jag råkade beställa lite nya träningskläder häromdagen... Helgen kom och gick, likaså lönen! Förutom alla grejer till mig själv så köpte vi 60-årspresent till födelsedags"barnen", en vinprovningsutflykt till Napa Valley (resan till San Fran hade de redan köpt åt sig själva). Jag är lite avundsjuk... Om jag nån gång kommer mig iväg till NZ för att hälsa på N så tänker jag att jag ska åka på sån där utflykt. Har bara svårt att rättfärdiga att åka halvvägs runt jorden själv och ska vi åka alla fyra så blir det inte gratis... Hur eller hur, det var en trevlig fest. Bilderna står till största delen E för, därav den skakiga kvalitén och antalet selfies (som ändå är reducerat här :-))


Ser att jag inte fick med en enda bild på kvällens huvudpersoner! Så det kan gå. Den goda maten hamnade inte heller på bild, med undantag för förrätten.. Jag antar att jag var för upptagen med att äta för att komma ihåg att fota samtidigt... Nu blir det te, gurka och Wire.

No comments: