Monday, March 30, 2015

Me, Myself and Mini-Me

Jag får aldrig den där omtalade vinterkräkan (knock on wood!!) men det räcker med att någon nämner magsjuka för att jag ska börja må illa. Efter en inte helt oansenlig mängd kaffe i helgen, tätt följd av den värsta magkatarr jag känt av på länge så ligger jag nerbäddad i sängen med kramp och har svårt att avgöra om det beror på att det går magsjuka i Uppsala eller att jag borde dricka mindre kaffe. Tycker synd om mig själv gör jag oavsett. Ingenting blir ju bättre av det, men jag gör det för att jag kan (och för att ingen annan verkar tycka att det är särskilt synd om mig). Tänkte redan i bilen i morse att det var en skitdag, sovit dåligt och jättetrött, åkte ifrån både matlåda och nyckeltaggen till jobbet, sen kändes det bättre när jag väl kom på plats och jag satt i ett mycket produktivt möte på fm. På em orkade jag dock inte riktigt längre och gäspade ikapp med mig själv samtidigt som huvudvärken kom smygande. Kom hem före familjen, satte in riset i micron och hann sova 10 minuter innan de dök in. Orkade inte äta någon middag och nu väntar jag bara på att barnen ska somna så jag kan gå o lägga mig.

Lillasyster tipsade om Lindex kommande Mini-Me-kollektion. I love it! Har spanat in de här blå-vit-randiga till mig och E.


Undrar om hon är lika förtjust i idén som jag är?

No comments: