Friday, March 20, 2015

Dåligt väder, dåliga kläder?

Det syns kanske inte jättebra, men det snöade på mig när jag cyklade hem idag. Fascinerades över att valet av kläder ändå höll mig varm på ett skönt sätt. Kom hem blöt av snö och svett och tänkte att jag älskar min termotröja från Pure Lime. (Nu hade jag visserligen jacka också, men den är bra varm i förhållande till hur tunn den är, tröjan). Dagens 2x12.7 gav totalt dryga fem mil på cykel den här veckan. Jag kan nog lära mig att leva med det, bara vädret blir lite mindre snöigt. Skönt att ha träningen avklarad också, även om det inte blir några rekordtider.

Familjen sover så nu ägnar jag kvällen åt Stand by me.

3 comments:

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

Det är inte dåligt, att cykla så långt och bra med motion.

När jag ser vägen på bilden, så tänker jag på Jesus Kristus som sa:"Jag är vägen, sanningen och livet".

Du och jag borde vara vänner, vi har blivit lurade, av vem?

Din svärmor Mita.

Anonymous said...

Heja heja Jessica. ..JoA

www.mewertzaxelsson.blogspot.com. said...

I ärlighets namn så vet jag inte vad dessa Hej,hej betyder mer än ett sätt att hälsa. Tyvärr!