Sunday, November 02, 2014

Prins Hatt under jorden

En nolla hit eller dit kan göra rätt stor skillnad; 


Söndagsångest de luxe. Skönt att den inte är min. Är alltid lika orolig att jag ska göra just det misstaget när jag budar.

Sporthelgen har varit optimal. Modo vände 0-3 till 4-3 mot HV och Bajen är tillbaka i Allsvenskan nästa år. Datorn sjunger på sista versen, glapp i elsladden så den har åkt ur titt som tätt de senaste veckorna. Nu glappar den än värre och batteriet tar knappt emot laddning längre. Hade tänkt köpa en ny idag, men blev så trött på att åka runt med barnen efter att ha uträttat andra ärenden, så jag tar det till veckan istället. Jagade frisör åt S, den tredje jag besökte kunde ta emot honom. Jag är inte helt nöjd med resultatet, det var jag inte när E klippte sig på samma ställe för nåt år sen heller. Jag hade inte tänkt gå dit, men vad ska man göra när årets dagisfotografering närmar sig? Som sagt, det var inte mitt förstahandsval heller.

Just det, vikten också. Plus förra veckan, utifrån det har jag -0.8 den här veckan. Med det tempot kommer jag inte riktigt hinna 7 kg till jul, men jag gör vad jag kan. Har inte gått all in än, kan fortfarande göra fler små förändringar i vardagen, så det måste inte vara omöjligt heller.

A verkar ha gått under jorden, glömt bort tiden och svarar varken på telefon eller andra kanaler. Jag har pratat med han tidigare idag, så jag vet att det inte är han som är knivmördad iaf. Hann bli lite orolig i morse, innan polisen gick ut med ålder på offret. Imorgon kommer han hem < 3



No comments: