Thursday, April 07, 2011

Nya tights

Sådär, nu har jag ÄNTLIGEN införskaffat ett par löpartights med långa ben, INTE EN DAG FÖR TIDIGT om ni frågar mig! Har velat ha ett par sen förra hösten, men har liksom inte riktigt fått tummen ur... Dels eftersom jag la träningen på hyllan över hösten/början av vintern och dels för att jag sen har tränat inne. Men nu hoppas jag på utesäsong vilken dag som helst, dock inte riktigt tillräckligt varmt för korta byxor än... En uterunda på lördag (då menar jag en joggingtur, inte en krogsväng) vore skönt.

Hade tänkt träna lite yoga ikväll, men jag är så tröööött så jag ska nog gå o sova en skvätt. Tack för idag!

1 comment:

Jossan said...

de är riktigt skönt att ha att springa i.. behöver köpa mig en löpartröja märkte jag idag.. har löparjacka och byxor men ingen tröja och nu när det börjar bli varmare är det skönt med en sådan.. spandex is the sh..:)