Monday, April 11, 2011

Införsemester-planering

Så här ser förresten resten av våren ut, under förutsättning att jag får den semester jag sökt (vilket jag inte ser någon anledning att inte få)

v 15 (nu) - 5 dagar på kontoret
v 16 - 4 dagar, sen påsk
v 17 - påsk, sen 4 dagar
v 18 - 5 dagar
v 19 - 5 dagar
v 20 - 4 dagar på kontoret, 1 dag utbildning
v 21 - 5 dagar kontor
v 22 - 3 dagar, Kristi Him + klämdag
v 23 - 6 juni + 2 dagar på kontoret + 2 dagar föräldraledig pga planeringsdag på dagis
v 24 - 5 dagar
v 25 - 4 dagar + midsommar (ev. nån extra semesterdag?)
v 26 - 4 dagar sen SEMESTER from 1/7.

Det känns lite lättare att det är tre månader kvar när jag trots allt har mindre än hälften av veckorna heltid på kontoret. I like spring! Många extra lediga dagar. Fast de skulle nog behövas mer på hösten, när det är mörkt och kallt och man bara vill sova hela tiden...

Till sommaren planerar jag o E lite småtripper här och var i landet, fast ingenting är helt spikat än. A har fått sommarjobb så han kommer möjligen att vara ledig en av de veckor jag jobbar i sommar (jag tar inte så mycket semester) men jobbar resten av sommaren.

Jamen så där, två inlägg samma dag, nu har jag ju fyllt veckans kvot. Eller? :)

No comments: