Saturday, March 13, 2010

Jessica O, behandlingssekreterare

Så där ja. Nu har jag fått mitt nya jobb. Eller min nya tjänst, jag är ju kvar på samma ställe. Min chef ringde i eftermiddags och sa att jag hade fått jobbet, hurra för chefer som inte ser mammaledigt som ett hinder för att anställa! För jag tänkte ju va ledig närmare ett halvår till. Ser MYCKET fram emot nya utmaningar, för att inte säga kontorstider. Det är inte roligt att jobba massa kvällar o helger med en liten hemma. Man missar så mycket, och antagligen ännu mer till hösten när hon ska gå på dagis på dagarna (är det tänkt, hoppas på plats på bra dagis!) Ska träffa min chef den 22a för att diskutera lön och arbetsuppgifter och sånt. Hurra!

Ikväll har vi (äntligen) tagit oss i kragen och sett Luftslottet som sprängdes, tyckte nog att den var bäst av de tre filmerna. Vi hade egentligen tänkt se den på bio i januari, men bättre sent än aldrig antar jag... Nu ska jag logga ut härifrån så jag kan skicka ett mail också innan jag måste hoppa i säng (klockan är ju nästan 1!)

2 comments:

mamsen said...

Jättegrattis till nya jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!

AnnieeG said...

grattis!! Vad skoj! Låter skönt med kontorstider, det tyckte jag var det bästa när jag slutade på anstalten. Och ang butiken så var det inte Forever 21, utan Conway. Återstår att se kvalitén :-)