Tuesday, March 23, 2010

Es ist unser in die Luft, und jetzt kommen die Löwe und die Bäre. Eller nåt åt det hållet.

Men SERIÖST nu! Vad hände med vädret? Det kan ju inte töa/snöa bokstavligt talat varannan dag! Det är ju faktiskt april (= vår) nästa vecka! Idag har jag o E inte gått utanför dörren. Jag är less på snö nu!! Kommer det mer så kryper jag ner i sängen o kommer inte fram förrän den är borta. Punkt.

Träffade chefen igår, för att diskutera nya tjänsten o lön o sånt. Det känns så bra att det känns roligt att åka till jobbet! Jag hör folk med jämna mellanrum som inte vill gå tillbaka från sina föräldraledigheter för att de inte trivs på sina jobb - jag känner precis tvärtom! Jag vill börja på en gång! Jag antar att jag have been blessed på den fronten (som på så många andra).

Nähä, om man skulle ta o göra en förhållandevis tidig kväll, huvudvärken till ära... Har haft ont hela dagen, blir väl inte bättre av att jag sitter här halva natten. Tack o gonatt!

No comments: