Sunday, March 07, 2010

Härlig helg

OS tog slut och det verkade min inspiration göra också... Jag har känt mig väldigt sliten på sistone och undrar hur jag ska få ihop pengar till en resa som laddar mina batterier. Det behöver inte vara så länge eller så exotiskt, men gärna varmt och soligt... Helst med helpension på ett barnvänligt hotell, så jag kan ta med E och slipper lägga några extrapengar på mat etc när jag väl är där. Pristak? 2o00 kr ;)

Förutom det så händer det inte så mycket. E har varit hängig i helgen, troligen pga tänder. Igår firade vi pappas födelsedag i Storstaden och idag har vi städat. Hela dagen, bokstavligt talat! Det går inte fort när man har en liten hjälpreda som plockar ur grejer och lägger i andra grejer när man försöker få undan saker...

Om knappt två veckor åker vi till Göteborg, tjoho! Har inte bokat biljett dit än, hoppas på det bästa... Hem har vi bokat tåg - undrar om vi kommer komma hem... Men om vädret fortsätter som de senaste dagarna så borde det gå bra! Det känns ju nästan som att det kan bli vår i år också, trots meterhöga drivor överallt...

Så där ja, nu ska jag slappa i soffan ett tag innan jag borde sova. Gonatt!

1 comment:

mamsen said...

Ser fram mot att få en hel helg med E på egen hand.