Friday, September 28, 2007

I don't want it...

Ok, så intervjun gick ok igår, gjorde inga major mistakes. Dessutom finns d chans att få jobba fler timmar, om man vill jobba kväll varannan vecka, så att d går att överleva på d. MEN min magkänsla säger mig att jag inte ska jobba där! Hur förklarar o rättfärdigar man d för arbetsförmedlingen, att man va tvungen att tacka nej till ett jobb pga magen?! Jag får väl helt enkelt hoppas att kvinnan som sökte känner samma sak, så att jag inte ens får jobbet... Hon skulle höra av sig inom några dar, så jag får väl veta efter helgen eller nåt antar jag...

Däremot ringde dom från Bärby ungdomshem ett par timmar efter intervjun, dom vill att jag ska komma på intervju på måndag. Hoppas d går bättre... Nu ska jag iaf plugga liter lagar, typ SoL o LVU, så jag vet vad dom jobbar utifrån åtminstone.

Imorrn hägrar Stockholm, undrar om jag kommer få nån lunch eller inte... :)

No comments: