Saturday, September 29, 2007

sthlm t/r

Va i sthlm över dan, skulle plocka upp en tröja som M hade med sig ner från Umeå. Jag hade visst glömt den där i somras, men jag har inte saknat den... Hur eller hur så passade jag på att ta en fika me JG oxå. D kändes nästan som en sån där date man går på me nån man har träffat på nätet, man har mailat ett tag (i d här fallet ett par år...) o äntligen e d dags att träffas på riktigt o se va d e för en männisch... Hur eller hur så va d trevligt, tack så mycket :)

Kom hem till nästan färdiglagad middag, nu har jag en banankaka (men inga bullar...) i ugnen för A och svärmor att avnjuta till filmen ikväll, Ondskan va d visst. Har sett den förut, men den e ju bra så den tål att ses igen! Dessutom e ju en av mina gamla klasskompisar med...

I övrigt har jag mest bara tråkigt just nu. Vill äta nåt onyttigt, men inte banankaka för d tycker jag inte om... O jag hinner inte baka nåt mer innan filmen... Hmm, undrar om d inte finns filmjölkskaka i frysen, d e gott...

Blaj blaj, over and out...

No comments: