Friday, September 21, 2007

lösa tankar en fredagsförmiddag

E d inte tragiskt, när man loggar in på en gammal mailadress som man har kvar bara för alla gamla mails skull, och inser att man inte har vart inne på för länge, så adressen e borttagen. D hände mig igår. Jag skulle logga in, bara för att hålla adressen aktiv så att mina mail inte försvinner ut i intet. Även om man aldrig läser dom, så e d ju ändå nästan som brev. Men icket... D va för länge sen jag va in. Så alla mina gamla mail e borta... Rätt tragiskt, eftersom jag har använt den adressen mest av alla innan jag bytte till min nuvarande... :( Men men, sånt e livet, o d går vidare ändå!

Ikväll tror jag vi ska på bio, så vi hinner utnyttja vår sista rabattcheck från Ica. D e bra me ica, när man får gå på bio billigare :)

Men först måste vi plugga lite. Så nu blir d inte längre än så här idag. Ska gå o läsa ut min franska bok och försöka översätta lite ord. Sen borde jag tvätta håret oxå, börjar på att bli länge sen nu. Over and out!

No comments: