Tuesday, May 02, 2006

Valborg 2006

Me oh my what a weekend! Helt galen! Va pa bio me Ja i fredags, mycket bra film! (Take the Lead, me Mr Banderas) Sen i lordags... Jobbade till 3, akte o shoppade me Jo o Ja, blev tre nya bikinisar for min del. Akte hem, packade ihop mig lite grann, akte till Ja och gjorde samma sak, sen akte vi till Jo och gjorde oss i ordning for utgang i NYC. Vilken fest! Svensk musik, och nu pratar vi inte bara Roxette och ABBA, utan Carola, Gyllene Tider, GES osv. D va nan vanlig sjal som hade tagit pa sig att ordna Valborgsfest helt enkelt... Walt som agde stallet fixade in mina underariga vanner (las: under 21, inte under 18) och bjod pa shots. Ja, d va ju snallt av han forstas...

Partajade hela natten, missade sista taget hem till Ffld, sa d blev till att stanna tills forsta morrontaget gick hem. Traffade en vilsen 15-aring som va efterlyst av polisen oxa... Hennes pappa va inte sa glad... Kom hem vid 8 i sondags morse. "Hej, vi missa sista taget" sa jag till C "Jaha, ja, sov sa gott da" sa han... D gjorde jag i ett par timmar, sen va d full rulle igen me high school play, kyrka och grillning pa stranden, utan att ens hinna sa mycket som andas emellan... Men d va grymt skoj! Jag och E hamnade pa Sherwood me The Blockbuster Guy och hans kompis efterat, skona killar d dar. Somnade vid halv ett, sen va d nya tuffa tag imorse, 8.30-6, inte sa skont... Maste nog ner till Starbucks en svang o slappna av lite nu... Skont me kort dag imorrn, for da lar bakslaget ska komma...

No comments: