Tuesday, April 25, 2006

Hon och Han, ett halvar senare (eller 8 manader, beroende pa hur man ser d)

Egentligen, nar jag tanker efter, sa e jag ju inte sa forvanad. D har ju vart sa hela tiden. I ett helt ar... (Apropa nat helt annat)

Hmm, what's new. Old news today. Hon och Han. Dom kom over mig igen igar, d gor sa sjuuuukt ont. Fortfarande, trots att d har gatt sa lang tid. Trots att bada uppenbarligen har gatt vidare. Eller kanske just darfor. D gor liks hela saken sa mycket mer onodig. En kvall. Vad gav d? En liten attention boost for now? Hmm, ja, jag kanske inte e ratt person att uttala mig om den saken, men d e anda skillnad. Ni tva va tva av mina narmaste just da. D kan jag inte saga nu langre. Jag e besviken, heartbroken. Vanner, ni gjorde illa mig. Jag sa inget da, jag visste d inte ens da. Men varfor??

Seriost, man gor inte sa. D vet alla. Ex och basta vanner e en kombination som inte gar ihop. Sa nar dom forsoker sa maste man andra status pa den ena. Och eftersom d bara gar att andra status pa en, sa e Hon inte en av mina basta vanner langre. Jag e lessen. Men d gar inte.

Tankar om saken, anyone?

2 comments:

Mattias said...

Men word. Visserligen beror det på hur ens relation till exet är, men rent generellt står jag klart på din sida.

Mattias said...

Ja, men det samma hörru!

Men du... Hur hittade du till min blog? Jag har fått flera kommentarer från dig. Inte att jag misstycker. Absolut inte. Mest nyfiken. =)