Wednesday, April 19, 2006

NHL och dejtande

Inte en dag for tidigt! Nu har jag klarat av NHL oxa. Hmm, trodde d skulle va mer slagsmal, men naha... Under forsta halvan av matchen blev d bara 3 utvisningar pa 2 minuter var, for typ High stick och Tripping och annat larvigt...! Halla? NHL? Elitserien? Allsvenskan...? Rangers forlorade stort, 5-1 till Senators, men jag fick ju se min hero Lundqvist iaf... (Som jag for ovrigt sag in action redan for over fem ar sen, langt innan NHL och/eller Frolunda! Infor J-VM 2000...) Han e lika stilig som vanligt, blir nastan lite svag i knana...

Till skillnad fran va jag blir infor den dar noten som inte fattar nanting. Hejhurmardu, narskavisesigen? Halla? Jag trodde jag dumpade dig...?

Fast d e ju lockande maste ju erkannas... Han vet ju spelreglerna och jag kan alltid anvanda en confidence boost... (Eh, I could always use... Blir inte lika bra nar man direktoversatter va?) Hmm, ja, vi far val se va d blir av d... Just nu invantas rad fran lilla Mamsen... Hon e alltid lika vis i knepiga situationer... :) Och som sagt, spelreglerna e ju klargjorda, vill han anse mig oemotstandlig anda sa e ju inte d mitt problem...

Eller?

No comments: