Saturday, April 15, 2006

Assa, va e grejen!?

Jag fattar faktiskt inte vart problemet ligger.

Jag: Jag kan inte traffa dig langre, d funkar inte.
Han: Varfor? Du e sot, du e rolig. Ok, d blir inge sex men d kan jag leva me
Jag: Men jag e inte saker pa att jag gor ratt, och jag vill inte gora fel. Dessutom e d bara tre manader kvar.
Han: Va e ratt och fel? Kom hit o ha lite kul istallet!
Jag: Who are you to tell me i'm not having fun!?
Han: Du vet va jag menar. Kom hit!
Han: Ok, inget svar. Antar att du inte vill prata me mig?
(Eh, ja, d va val ungefar d jag sa i ondsags...)
Jag: Nej, jag kommer inte. What's in it for you? Lite kravlost dejtande i tre manader, utan nagra som helst band? Kanske funkar for dig, men jag e inte san.

Va e problemet? Att du har blivit sa besatt av mig efter nagra veckor att du inte klarar av d har, eller att du faks blir dumpad av en tjej? Tyvarr, d racker inte att va sot o snall o respektera mig. D maste finnas mer. And you ain't got it, babe.

No comments: