Monday, May 22, 2006

VM-guld :)

Ja, d va ju en trevlig dag forstas! VM-guld i hockeyn, way to go! Nu e d bara en fotbollsmedalj som saknas, sen e sportaret fullstandigt :) (Nja, ett nytt SM-guld for Bajen i host skulle ju inte heller sitta helt fel...)

Mindre angenam upplevelse att vackas av "We are now about to go down on Newark Liberty International Airport" klockan halv sex i morse, lagom jetlaggad fortfarande. Kom hem 3 timmar senare, mottes av "Wawa, Wawa, Wawa, Wawa, Wawa!!" :) Somnade forst pa soffan en timme sen pa sangen igen nagra timmar senare, medan J va har o halsa pa. Vilken toppenvardinna jag e!! :)

BBG va me i kyrkan idag, forstar inte riktigt va som hander. For ett par veckor sen sa han "Nej aldrig i livet!!"... D finns makt i bonen people!

Biljetten ar bokad vanner! Om 58 dagar e jag i Sverige. Far lite panik over d. Men samtidigt... Jag kan inte vanta... Vi ses pa Arlanda juli 19!

Lordi eller inte, gar diskussionen pa manga bloggar. Och jag har inte ens hort laten... Har ju faks inte ens hort Carolas lat!! Skandal. Men d lar ska bli ordning pa d oxa nar jag atervander till verkligheten i hela 5 veckor i sommar...

Nu kan man ju undra varfor jag sitter har... D e ju trots allt slut pa semestern, dags att jobba igen imorrn. Love and respect for now!

No comments: